Klachtenmanagement

Hebt u een klacht over VIVIUM?

Onze dienst Klachtenmanagement zal uw klacht alle aandacht geven, bemiddelen in een geschil en samen met u trachten een oplossing te vinden.

Formuleer uw probleem zo duidelijk mogelijk. En vermeld indien van toepassing zeker ook uw dossier- of polisnummer. Binnen drie werkdagen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Binnen de maand krijgt u een definitief antwoord. Mocht dit niet lukken, dan krijgt u een tussentijds bericht met de nodige uitleg.

Hoe ons contacteren?

  • Via onderstaand formulier
  • Per fax : 03 244 66 68
  • Per post: Klachtenmanagement - Koningsstraat 153 - 1210 Brussel

Persoonsgegevens

Ombudsman

= verplicht veld

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Foutief e-mailadres/ Adresse e-mail incorrecte
Dit veld is verplicht.

Dossiergegevens

Dit veld is verplicht.